Dupa ce ti-ai facut un site si poate fi accesat, probabil te intrebi care sunt pasii urmatori si ce urmeaza acum. Sa ne amintim cel mai puternic motiv pentru care ai luat decizia sa deschizi un magazine online – Bingo! Sa vinzi servicii online!
Pentru a vinde ai nevoie de cateva elemente principale care le permit oamenilor sa caute produsul, sa il vizioneze, sa caute detalii despre el sa plaseze o comanda, sa o finalizele sau, in caz nefericit sa o anuleze. Primul pas este sa ne asiguram ca produsele plasate pe magazin au o descriere corecta si complete, ca au pretul corect si sunt lizibile, apoi putem verifica celelalte elemente, butoane care sa conduca internautii catre pagina care trebuie.
Inainte sa incepi sa vinzi servicii online, trebuie sa ne asiguram ca pagina principala, cea care se afiseaza atunci cand accesam siteul, beneficiaza de o sectiune denumita Search Bar – un instrument in care poti scrie categoria de produs pe care doresti sa o gasesti. In urma acestei cautari, se va deschide o pagina cu rezultate din care clientul poate alege.
Dupa ce se identifica serviciul dorit si cumparatorul este 100% sigur de plasarea comenzii, va apasa butonul care il va duce spre cosul virtual unde, pe moment. Doritorul isi va pastra articolul in acea pagina. Acest buton poate fi diferit, cel mai uzual fiind un cadru cu sintagma “Adauga in cos” sau poate fi un icon cu un cos sau carucior de cumparaturi.
Dupa acest procedeu, siteul va trebui sa ii adreseze cumparatorului propozitia “ Revin-o la cumparaturi”. In acest fel ii vei da ocazia acestuia sa mai cerceteze articole si chiar sa ia decizia unei cumparari noi.
La final, clientul va observa butonul “plaseaza comanda” atunci cand va termina activitatea de shopping si ve fi condus catre pagina de tip formular unde va trebui sa introduca date precum: nume complet, adresa pentru plasarea comenzii, cod postal si modalitatea de plata (cash sau card). In acest moment, clinetul isi va astepta comanda, iar tu ai realizat vanzari !
In cazul in care comertul tau este din categoria prestarii de servicii, spre exemplu este managerul unui salon de manichiura si vrei sa aduci client pentru salonul tau, vei aplica in tocmai acelasi procedeu, doar ca tu vei vinde, pe moment, programari. Vei pune la dispozitia clientului un calendar cu zilele disponibile, iar acesta va alege.
Poti adauga optiunea unui mail prin care sa informezi cumparatorul de comanda plasate sau programarea facuta si prin care acesta poate confirma ca acest lucru s-a intamplat.
Spor la vanzari !
SC Consulting Active Targeting SRL CUI: 47776254
J38/248/2023
Str. Aleea Nuci Bl. 30 Ap. 6
Ramnicu Valcea, Romania